Subject: FW: Torustike seadustamine, teostusjooniste kooskõlastamine
From: "Marje-Ly Rebas" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Mar 2024 11:55:10 +0200

Edastan registreerimiseks, Harju piirkonna töö, tehnovõrgud

Parimate soovidega

Marje-Ly Rebas

Peaspetsialist

Planeerimise osakond kooskõlastuste üksus

Tel 5858 1095

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Ringtee 4 / 72720 Paide / Transpordiamet

From: Kertu Nurklik <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 13, 2024 11:47 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]>
Subject: Torustike seadustamine, teostusjooniste kooskõlastamine

Tere

Pöördun AS-st Saku Maja. Oleme üle võtmas Tänassilma külas Tänassilma
tehopargi olemasolevaid ühisveevärgi ja -kanalisatsioonitorustikke.
Protsessi käigus on selgunud, et paljudele torustikele, mis on rajatud
kahetuhandendate alguses, ei ole seatud isiklikku kasutusõigust.
Transpordiameti valitsemise alla kuuluvad järgmised kinnistud, kus minu
andmetel on IKÕ seadmata.

1.	4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L1 (71801:001:1326)
2.	4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L3 (71801:001:1328)
3.	11340 Tallinn-Saku-Laagri tee (71801:001:0881)
4.	11340 Tallinn-Saku-Laagri tee (71801:001:1009)
5.	11340 Tallinn-Saku-Laagri tee (71801:001:1016)
6.	11340 Tallinn-Saku-Laagri tee (71801:001:1073)

Torustikud on ehitatud aastatel 2003-2004 vastavalt OÜ Projektkeskus tööle
nr 184 „ Tänassilma äriprojekt. Veevarustus ja kanalisatsioon“ ning OÜ
Projektkeskus tööle nr 222 „Tänassilma äriprojekti II etapp. Veevarustus
ja kanalisatsioon“.  Kahjuks ei ole ka KOV-il säilinud kogu projekti
materjale. Arvata võib, et kooskõlastused torustike rajamiseks olid siiski
olemas, kuid neid pole võimalik leida. Seetõttu saadan kooskõlastamisele
rajatud torustike teostusjoonised, et kooskõlastuse alusel saaks hiljem
seada IKÕ. Lisan kohe kaasa ka IKÕ joonised.

Parimat,

Kertu Nurklik | Veemajanduse tehniline projektijuht

AS Saku Maja

Tehnika 10, Saku

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.sakumaja.ee <http://www.sakumaja.ee/>